Účetnictví
Nabízíme kompletní vedení Vašeho účetnictví našimi kvalifikovanými zaměstnanci.
Vedení účetnictví, resp. rozsah a podobu vedení účetnictví přesně určuje účetní jednotce zákon o účetnictví. Ovšem rozhodnutí, koho vedením účetnictví pověříte, je pouze na Vašem rozhodnutí.
Nabízíme Vám několik forem, jak vést Vaše účetnictví:
- kompletní outsourcing – u nás na našem účetním software pořizujeme všechny Vámi dodané účetní doklady
- controlling/účetní poradenství – Vy pořizujete prvotní účetní doklady u Vás na Vašem účetním software, my provádíme kontrolu Vašeho účetnictví u Vás nebo exportujeme Vaše data do našeho účetního systému
- vzdálené pořizování – umožníme Vám přístup na náš server do našeho účetního software, kde si budete moci sami pořizovat účetní doklady, využívat absolutní kontrolu nad Vašimi daty bez nutnosti nákupu účetního software
Každá z těchto forem vedení účetnictví má své přednosti i nevýhody, ale věříme, že každý si najde ten správný způsob, který nejvíce vyhovuje jeho potřebám.
Mezi standardní úkony nabízených služeb patří:
- kontrola předaných účetních dokladů a následné chronologické seřazení
- řádné zaúčtování účetních dokladů dle platné legislativy
- vyhotovení tiskových podkladů (účetní deník, hlavní kniha účtů, pokladní kniha, saldokonto, měsíční rozvaha, předvaha a výsledovka, soupis bankovních výpisů, pohledávky a závazky, přijaté a vydané faktury, apod.
- Evidence DPH
- Evidence majetku
- Evidence pohledávek a závazků
- Kniha došlých faktur
- Kniha vydaných faktur
- Roční závěrka včetně zpracování daňových přiznání a příloh
- Zpracování statistických výkazů
- vyhotovení přehledů dle přání klienta
- zastupování na úřadech (FÚ, ZP, SSZ)
- předávání dokladů v sídle Vaší společnosti, popř. dle vzájemné domluvy
Výčet námi nabízených služeb není nikdy definitivní, vždy se snažíme přizpůsobit potřebám našich klientů a najít s nimi shodu mezi jejich potřebami a jejich možnostmi.
