Účetnictví

Nabízíme kompletní vedení Vašeho účetnictví našimi kvalifikovanými zaměstnanci.

Vedení účetnictví, resp. rozsah a podobu vedení účetnictví přesně určuje účetní jednotce zákon o účetnictví. Ovšem rozhodnutí, koho vedením účetnictví pověříte, je pouze na Vašem rozhodnutí.

Nabízíme Vám několik forem, jak vést Vaše účetnictví:

  • kompletní outsourcing – u nás na našem účetním software pořizujeme všechny Vámi dodané účetní doklady
  • controlling/účetní poradenství – Vy pořizujete prvotní účetní doklady u Vás na Vašem účetním software, my provádíme kontrolu Vašeho účetnictví u Vás nebo exportujeme Vaše data do našeho účetního systému
  • vzdálené pořizování – umožníme Vám přístup na náš server do našeho účetního software, kde si budete moci sami pořizovat účetní doklady, využívat absolutní kontrolu nad Vašimi daty bez nutnosti nákupu účetního software

Každá z těchto forem vedení účetnictví má své přednosti i nevýhody, ale věříme, že každý si najde ten správný způsob, který nejvíce vyhovuje jeho potřebám.

Mezi standardní úkony nabízených služeb patří:

  1. kontrola předaných účetních dokladů a následné chronologické seřazení
  2. řádné zaúčtování účetních dokladů dle platné legislativy
  3. vyhotovení tiskových podkladů (účetní deník, hlavní kniha účtů, pokladní kniha, saldokonto, měsíční rozvaha, předvaha a výsledovka, soupis bankovních výpisů, pohledávky a závazky, přijaté a vydané faktury, apod.
  4. Evidence DPH
  5. Evidence majetku
  6. Evidence pohledávek a závazků
  7. Kniha došlých faktur
  8. Kniha vydaných faktur
  9. Roční závěrka včetně zpracování daňových přiznání a příloh
  10. Zpracování statistických výkazů
  11. vyhotovení přehledů dle přání klienta
  12. zastupování na úřadech (FÚ, ZP, SSZ)
  13. předávání dokladů v sídle Vaší společnosti, popř. dle vzájemné domluvy

Výčet námi nabízených služeb není nikdy definitivní, vždy se snažíme přizpůsobit potřebám našich klientů a najít s nimi shodu mezi jejich potřebami a jejich možnostmi.

iso_logo